Wednesday, March 21, 2012

Ramai Pula Rakan Facebook Yang Pergi Dubai

Ramai Pula Rakan Facebook Yang Pergi Dubai

Haah, lepas balik dari bercuti di Singapore, bila saya online nampak eh banyak pula gambar-gambar yang di upload kawan-kawan di facebook, bergambar di Dubai.

Wahhh.. mereka lebih hebat nampaknya.


Gambar diambil dari facebook Azrin Anas

Belek punya belek, owh.. mereka pergi melawat opis VGMC katanya.

Biarpun ada golongan penentang dan penyokong VGMC di Malaysia dan negara-negara lain, ia tak menghalang mereka untuk terus menceburkan diri dengan pelaburan ini.

Biarpun saya tidak menyertai pelaburan ini, saya lihat ketika ini ramai yang sukses dalam diam membina saluran paip pendapatan di VGMC. Malah sejak saya menulis post berkaitan topik VGMC dan IMers Malaysia, blog ini menerima banyak traffik samada dari Malaysia atau pun luar negara termasuk la traffik dari Dubai, UAE sendiri.

Tak perlu rasanya saya angkat nama-nama mereka ini yang kebanyakan ramai yang sudah mengenali mereka dan diantara mereka ini juga merupakan penyokong kuat industri IM tempatan.

Sebagaimana panasnya pelaburan "minyak" ketika dulu, kini pelaburan "emas" mengambil perhatian ramai.

P.s: Saya pun dalam proses mengembangkan pipeline dalam pelaburan emas fizikal.

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search