Sunday, June 3, 2012

Seminar Jootawan Perniagaan Internet Ammar Zahar

Seminar Jootawan Perniagaan Internet Ammar Zahar

Tahniah kepada mereka yang mengikuti seminar Marketing Power Dr. Azizan di Wisma MCA pagi tadi. Nampaknya semakin ramai kenalan atau rakan perniagaan yang saya kenal di Facebook mengikuti seminar ini.

Selepas mendapat review baik dari rakan-rakan yang mengikuti seminar yang lalu, saya percaya seminar-seminar lain yang dianjurkan oleh Richworks pasti mendapat sambutan dari orang ramai.

Saya juga ingin maklumkan kepada anda yang ingin mendalami ilmu perniagaan internet dengan yuran penyertaan yang rendah, pada 30hb Jun 2012 ini, saudara Ammar Zahar, seorang usahawan internet, penulis buku, penulis dan penerbit ebook juga memiliki empayar perniagaan internet bakal mendedahkan rahsia bagaimana beliau bermula dari zaman belajar di pusat pengajian tinggi, membina empayar perniagaan internet.


Saudara Ammar telah memaklumkan kepada saya secara peribadi bahawa tempat duduk untuk sesi ini adalah terhad kepada 500 orang sahaja. Memandangkan promosi giat dilakukan seperti di dalam surat khabar Metro Ahad, blog-blog popular, Facebook Ads dan termasuklah pemasaran emel, dijangkakan tempat duduk ini bakal penuh bila-bila masa dari sekarang.

Anda boleh rujuk link ini untuk maklumat lanjut: http://www.jootawan.com/seminar/hop.php?ref=noorizam

Jika anda berminat untuk menyertainya, jangan lupa, diruangan borang pendaftaran di laman web, sila isi maklumat "kod agen" iaitu noorizam.

Nak tau macam mana saudara Ammar Zahar jana pendapatan tanpa perlu menggunakan sistem affiliate? Anda kena hadir seminar ini pada 30hb Jun 2012.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search