Friday, June 1, 2012

Jaz Lai Dedahkan Teknik Mesin Duitnya di NAC2012

Jaz Lai Dedahkan Teknik Mesin Duitnya di NAC2012


Alhamdulillah, 29hb hingga 31hb Mac hari tu saya berpeluang mengikuti program National Achivers 2012 Congress yang dianjurkan oleh Success Resources di Sunway Pyramid Convention Center.

Memang sesi ini full house. Saya jangkakan sekitar 3000-5000 orang yang hadir ke program hebat ini. Antara top speaker yang hadir seperti Robert Kiyosaki, Kim Kiyosaki, Steven Clements, Bill Wash, Jeff and Kane, Nik Halik, Deborah Torres Patel, Jaz Lai, Rohan Weerasinghe, Eve Michaels, Marcus De Maria, Rick Belluzo, Nishant Kasibhatla, Dr. Sundardas dan Blaine & Honey Parker.

Dalam ramai-ramai speaker, saya ingin berkongsi info mengenai Jaz Lai ini. Di National Achivers 2012 Congress (NAC2012), beliau dikenali sebagai Internet Marketing Superstar. Beliau pakar dalam menghasilkan pendapatan melalui internet samada menjual produk ebook, program affiliate, MLM online dan tool online.




Untuk menyertai workshop 3 hari beliau, anda hanya perlu membayar sekitar RM3997-RM5997. Saya cukup tertarik konsep yang didedahkan antaranya bagaimana membina squezze page, teknik follow up melalui mailing list dan bagaimana membina satu mesin duit segera biarpun anda tidak mempunyai kemahiran langsung (Buta IT).

Dibawah ini adalah antara gambar yang sempat dirakam sempena NAC2012 yang berakhir semalam.


Jika anda ada kad debit atau kad kredit, mudah sangat-sangat nak buat duit dengan program ini. Dengan kos RM32 sebulan, anda layak mendapatkan tools pemasaran internet yang bernilai lebih dari RM9000 seperti webinar, landing page, squeeze page, autoresponder, video teaser dan pelbagai lagi. Melalui program ini anda akan didedahkan bagaimana untuk membina pasif income dengan modal serendah RM32 sebulan dengan potensi pendapatan 5 angka sebulan.

Rujuk je link di atas ini, isi maklumat yang diminta dan anda akan menerima emel bagaimana nak buat duit dengan program ini.

Salah satu program yang dikongsikan secara personal kepada saya dari salah seorang top speaker NAC2012 ialah StiforP. Saya pun baru tahu. So kalau anda nak jadi pioneer, sign up je. Boleh buat duit raya tahun ini.


Jumpa lagi,

Noorizam Shah



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search