Tuesday, May 15, 2012

Tawaran Sempena Ulangtahun Perkahwinan

Tawaran Sempena Ulangtahun Perkahwinan


Terima kasih kepada mereka yang mengucapkan selamat kepada saya sempena ulangtahun perkahwinan saya yang ke 5 tahun. Alhamdulillah kerana dikurniakan seorang isteri yang memahami dan sentiasa menyokong kerjaya saya.

Sepanjang tempoh perkahwinan ini jugalah saya semakin serius menjalankan perniagaan di eBay sehinggalah hari ini. Biar pun mencabar, saya yakin eBay masih lagi relevan dan mampu memberi pendapatan kepada penjual-penjual produk fizikal.

Di eBay kita kena sentiasa kreatif. Kita harus peka dengan perkembangan semasa, trend jualan dan permintaan. Kita harus tahu bagaimana untuk memanipulasi pasaran menggunakan teknik dan kaedah yang berkesan.

Jika orang kata eBay ini ok atau tidak? Jawapan saya, eBay masih lagi lubuk duit yang terbukti mampu memberi pendapatan "segera" kepada penjual. Yang penting anda kena kuasai ilmu bisnes ini. Tidak cukup sekadar membaca sahaja.

Berbalik kepada topik di atas, saya ingin memberi tawaran yang cukup istimewa sempena ulangtahun perkahwinan saya ini. Semua orang tahu, saya ada menjual DVD panduan memulakan bisnes di eBay iaitu DVD Video Lubuk Duit di http://www.videolubukduit.com. Seperti yang anda lihat, harga promosi ketika ini ialah RM199.

Sekarang, di post ini saya ingin berikan tawaran kepada 5 3 orang terawal yang ingin mendapatkan DVD panduan paling laris di pasaran internet ini dengan hanya harga RM110 sahaja!

Jimat RM89.00!

Memandangkan tawaran ini tidak dibuka kepada semua dan sempena ulangtahun perkahwinan saya, jadi ambillah peluang ini kerana tawaran hanya datang sekali sahaja.

Ini sebagai menghargai anda yang sentiasa menyokong usaha saya berkongsi ilmu bermanfaat di blog ini.

Untuk dapatkan harga tawaran ini, sila ikut arahan berikut:

1. Jangan beli melalui link website http://www.videolubukduit.com
2. Terus buat bayaran ke akaun Maybank, NS CONSULTATION AND MANAGEMENT, 512361165401. Jika anda membuat bayaran secara online banking, sila guna 3rd party email ini; nsconsultation @ gmail.com
3. Yang nak buat bayaran guna kredit kad atau paypal, sila buat bayaran menggunakan paypal dan bayar ke emel vlubukduit @ gmail.com. Bayaran hanya USD34.00
4. Untuk bayaran, jangan bayar RM110. Buat bayaran RM100.xx, untuk xx sila masukkan dua digit terakhir no handphone anda. Contoh jika dua digit terakhir anda ialah 41, sila buat bayaran RM100.41
5. Selepas anda membuat bayaran, sila hantar butiran lengkap bayaran anda ke link http://noorizamshah.com/#contact. Sertakan sekali NAMA PENUH, ALAMAT LENGKAP dan NO HP ANDA.
6. Maklumat yang tidak lengkap akan menyebabkan pengesahan anda digantung sehingga saya sendiri akan call untuk pengesahan selanjutnya.

Jadi, tunggu apa lagi? Bertindaklah sekarang! 1st come 1st serve!

Jumpa lagi,

Noorizam Shah



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search