Wednesday, February 15, 2012

Sejak Muka Baru Ni, Bisnes Borong Vietnam Makin Gempak!

Sejak Muka Baru Ni, Bisnes Borong Vietnam Makin Gempak!



Gempak, memang gempak!

Pernah pergi Vietnam? Saya baru bercadang-cadang tahun ini nak pergi ke sana. Itu pun selepas menonton video memborong produk di Vietnam.

Selain dari lubuk memborong di China, anda juga boleh membuat jaringan perhubungan dan perdagangan dengan negara Vietnam. Negara China, Amerika Syarikat dan Jepun pun sudah lama menjalinkan kerjasama perdagangan dengan negara Vietnam.

Jumlah dagangan ini mencecah USD26.5 billion setahun. Jika anda membuat carian di internet, anda akan ketahui Vietnam semakin maju di dalam pelbagai sektor industri dan sektor tekstil.

Industri kain dan pakaian merupakan antara industri yang besar di Vietnam. Patutlah apabila tiba musim perayaan, begitu banyak pakaian yang dijual semuanya datang dari Vietnam. Baju melayu, baju kurung dan sebagainya.

Apabila saya menonton video Borong Vietnam ni, hati saya terdetik, pasti ramai yang akan tidak senang duduk dengan pendedahan ini kerana selepas ini jika anda hendak memborong di Vietnam, anda tidak perlu melalui orang tengah lagi.

Ada cara bagaimana anda dapat jimatkan banyak kos dan tingkatkan keuntungan jualan anda. Bayangkan, di dalam video ini didedahkan bagaimana peniaga membuat keuntungan jualan sehingga 400%. Sungguh. Ini kalau geng makcik Kiah baca post saya ni, confirm dia hantar rombongan pergi memborong di Vietnam.

Memang bisnes ni memang boleh buat duit bagi mereka yang nak jadi peniaga offline dan online. Wife saya pun nak mula urut-urut bahu saya ajak beli tiket ke Vietnam. Hari ni pun Air Asia tengah buat promosi tiket penerbangan tambang murah. Ha.. Bila lagi?

Yang nak tahu rahsia selok-belok memborong di Vietnam, sila layari link ini:

http://bisnesvietnam.com

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search