Wednesday, February 15, 2012

Air Asia buat promosi lagi

Air Asia buat promosi lagi

Kali ini saya cuba tulis post menggunakan aplikasi blogger yang saya install di Blackmart. Jika aplikasi ni mudah, bolehlah saya update blog dari Galaxy Note sahaja. :)

Malam tadi saya sempat baca info mengenai promosi Air Asia di Mstar Online mengenai tawaran harga tambang murah ke lokasi-lokasi terpilih dalam dan luar negara.

Promosi bermula dari 15hb Februari dan tempahan tiket penerbangan untuk tahun 2013.

Jika anda merancang untuk ke lokasi-lokasi pilihan seperti Guang Zhou, maka ini adalah waktu terbaik untuk anda mendapatkannya.

Tahun lepas saya dah pun ambil peluang beli tiket penerbangan ke Singapura hanya pada harga RM1 seorang. So, bulan March ni dapatlah saya celebrate birthday di Singapura bersama keluarga.

Ok. Kawan-kawan. Bercadang memborong di Guang Zhou? Jom kita tempah tiket di Air Asia online guna Big card

Jumpa lagi,

Noorizam Shah


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search