Tuesday, January 3, 2012

Selamat Tahun 2012

Selamat Tahun 2012

Tak terlambat rasanya untuk saya menulis post ini walaupun sudah 2 hari tahun 2012 menjengah kita.

Tahun 2011 banyak meninggalkan kenangan manis buat masa. Sepanjang tahun 2011, saya banyak menganjurkan seminar eBay dan alhamdulillah, ramai diantara peserta yang hadir memaklumkan kepada saya mereka telah berjaya menghasilkan jualan dan menjana pendapatan di eBay.

Lebih membanggakan penyertaan sesi seminar ini turut dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat dan latar belakang pekerjaan termasuklah pemandu teksi.

Melalui syarikat saya, NS CONSULTATION AND MANAGEMENT, saya juga banyak dijemput oleh beberapa pihak seperti Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM), Suruhjaya Syarikat Malaysia (SSM), Kolej-kolej swasta untuk menyampaikan ceramah topik berkaitan perniagaan internet.

Insya Allah, tahun 2012 ini saya akan terus menganjurkan seminar dan personal coaching (Mastermind) eBay dan kepada yang berminat untuk menyertai, boleh rujuk link ini:

Seminar eBay

Pada penghujung bulan Oktober yang lalu, selepas beberapa tahun tidak mengeluarkan produk sendiri, kini saya tampil dengan produk terbaru iaitu video panduan dalam bentuk DVD melalui laman web jualan di www.videolubukduit.com. Sebulan sebelum hari pelancaran sebanyak 100 unit telah terjual dalam masa 3 hari.

Bulan Mac 2011 juga antara sejarah peribadi buat saya apabila dapat menjalankan sesi (Mastermind) eBay di GuangZhou China bersama beberapa rakan eBayer.

Bulan Jun 2011 sekali lagi saya bersama beberapa rakan eBayer ke GuangZhou untuk meneroka potensi produk yang boleh dipasarkan di laman web eBay.

Penghujung 2011 juga merupakan tahun permulaan saya dalam bisnes networking MLM melalui produk Monavie. Melalui perancangan yang dilakukan, alhamdulillah, network saya sedang berkembang biarpun baru berusia beberapa bulan dan melalui bisnes ini juga saya dan rakan-rakan mampu menghasilkan pendapatan mingguan menggunakan strategi 2S2C.

Diharap pada tahun 2012 ini bisnes saya dapat dijalankan dengan konsisten lagi dan semoga Allah permudahkan segala usaha dan pekerjaan saya dan diberkati setiap apa yang dilakukan.

Saya tidak mahu meletak azam untuk tahun ini tetapi apa yang saya harapkan banyak lagi kejayaan-kejayaan baru dapat diukir selain daripada bisnes eBay. :)

Opsss... sebelum terlupa, hari ini hari ulang tahun kelahiran anak lelaki saya yang ke 1 tahun! Selamat hari jadi Darwisy!

Selamat tahun 2012!

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search