Saturday, January 14, 2012

Idea Datang Melalui Pelbagai Cara

Idea Datang Melalui Pelbagai Cara

Pernah atau tidak ketika anda duduk bersendirian, tiba-tiba anda mendapat idea yang menarik? Kadang kala bukan dalam situasi duduk berseorangan, tengah memandu pun boleh datang idea yang mengembang dalam fikiran kita.

Inilah yang akan berlaku apabila anda mula berkecimpung dalam perniagaan di eBay. Idea akan mula bercambah apabila anda melihat produk-produk yang dijual di eBay sehinggakan idea produk overload dalam kotak fikiran kita.

Jika anda memperoleh sesuatu idea yang menarik, pastikan anda tulis diatas kertas. Buat senarai panjang sebelum anda pilih beberapa produk yang bersesuaian dan berpotensi tinggi untuk dijual.

Pastikan produk yang ingin anda jual berkemampuan dari segi modal dab kos. Hari ini biarpun anda menggunakan servis dropship, ada juga beberapa produk yang terjual memerlukan modal awal. Terimalah hakikat bukan 100% perniagaan di eBay tanpa modal.

Sebagai menambah ilmu merangka dan mencambah idea produk, anda boleh menonton DVD Video Lubuk Duit (www.videolubukduit.com) untuk mendapatkan lebih infomasi.

Kita boleh bersandar dengan idea spontan atau kita boleh merangka idea-idea inu melalui kajiselidik yang kita lakukan.


-----------------------------------------
Kepada anda yang ingin sertai seminar eBay pada 29hb Januari 2012 ini, jgn lupa mendaftar dengan klik link di atas (seminar eBay)


Jumpa lagi,
Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search